.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بخشدار مرکزی نوشهر منصوب شد

طی حکمی از سوی استاندار مازندران، مصدق آزادیان به عنوان سرپرست بخشداری مرکزی نوشهر معرفی و منصوب شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، طی مراسمی پیش از ظهر چهارشنبه در فرمانداری نوشهر، مصدق آزادیان به عنوان سرپرست جدید بخشداری مرکزی نوشهر معرفی و منصوب شد.

فرماندار نوشهر در مراسم معرفی سرپرستی بخشداری مرکزی این شهرستان گفت: مسئولیت پذیری در نظام مقدس جمهوری اسلامی بایستی در مسیر برجسته کردن عملکردی انقلاب باشد.

محمدعلی قمی اویلی در این مراسم با اشاره به شاخصه مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی گفت:همه خدمتگزاری به مردم در جهت رضایت الهی و در مجموعه کارآمدی نظام جمهوری اسلامی بایستی صورت پذیرد.

وی افزود: در سالی که حماسه سیاسی توسط مردم خلق شده این وظیفه خطیر مسوولین نظام را دو چندان کرده که در جهت تحقق حماسه اقتصادی و ایجاد رفاه و آرامش اقتصادی برای مردم تلاش مضاعفتری داشته باشند.

سرپرست جدید بخشداری مرکزی نوشهر نیز در این مراسم گفت: پذیرش مسئولیت باید در تحقق دستاوردهای انقلاب اسلامی باشد.
مصدق آزادیان با اشاره به قابلیت های بخش مرکزی نوشهر تاکید کرد: در تلاش هستیم با برنامه  پتانسیل های گردشگری و کشاورزی و همچنین توانمندی های این بخش متراک استان را تبدیل به فرصت های شکوفایی نمائیم.

مصدق آزادیان پیش از این مسئول اداره بازرسی فرمانداری نوشهر بر عهده داشته و دارای تحصیلات کارشناسی ارشد مطالعات منطقه ای است. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.039 seconds.